Translate

zondag 27 april 2014

Zondag

Vandaag zo,n lekkere hangzondag.
Buiten is het druilerig weer met motregen en een grijze lucht.
Zeker na al bijna 2 maanden mooi zonnig weer en alles in prachtige bloei hebben we niets te klagen.
Maar vandaag is zo,n zondag dat je lekker binnen blijft en even doet waar je zin in hebt.
Heb nog wat foto,s van mijn maaksels toe te voegen en mijn creatieve reis tas is af


Omdat het een kunstof tas is heb ik eerst de tas bespoten met spuitbussen verf, zodat de stof wat meer verzadigd was voor ik er met acrylverf op ging schilderen.
Soms moest je meerdere keren de lijnen zetten voor die duidelijk werd. Maar nu de verf erop zit zit het er ook goed op.

Deze lamp heb ik ongeveer 4 jaar geleden gemaakt  De tweede ligt half af in de kast te wachten, want het was eigenlijk de bedoeling dat het er 2 zouden worden als nacht lampjes.



Mixed media    
Deze heb ik afgelopen tijd gemaakt


collage

Collage 
Dit zijn nog 2 collage,s uit 2006

Geen opmerkingen:

Een reactie posten