Translate

woensdag 23 april 2014

Creatieve reistas in de maak

Vandaag een fijne dag gehad en lekker bezig geweest. Nu ik mijn eigen atelier heb en dan ook al mijn creatieve spullen daar heb, is het soms wel even wennen dat als ik thuis even iets wil doen dat ik niet alles bij de hand heb en me moet bedwingen tot de volgende dag dat ik weer naar mijn atelier ga. En vaak wil je een idee direct tot uitvoering brengen en verliest het zijn waarde of je bent het weer kwijt en moet je er al notitie,s van maken om het op te slaan voor je het tot uitvoering kan brengen.
Dus vandaag ben ik bezig gegaan met een creatieve werk reis tas.
Waar ik vervolgen allerlei vakjes en ruimte heb om van alles in te bergen.
Dit word dus een tweede handtas die ik overal waar ik wil mee naar toe kan nemen en zo van alles wat bij me kan hebben.
Hier alvast wat plaatjes van de tas in wording

Deze kant van de tas moet nog beschilderd worden


Verder ben ik ook nog bezig geweest met mijn Fabric art journal.





Zou het leuk vinden als mensen een berichtje achterlaten om te weten met wie ik deel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten