Translate

dinsdag 24 juni 2014

Promoten

Promoten via internet,

Als eerste leuk dat je even komt kijken op mijn blog.
Het hoort er bij tegenwoordig, jezelf in kaart te brengen via sociaal media.
Had in het begin enorme weerstand en vroeg me dan ook vaak af hoe anderen dat dan deden.
Van die mensen met een leuke blog, waar van alles te zien was en je een indruk kreeg wat iemand doet op creatief gebied. Het kost ook zeeen van tijd en je moet er een beetje handigheid in krijgen en er dan ook je moment voor uit trekken om je blog weer wat aan te vullen met nieuw werk.
Nu ik langzaamaan er wat meer vertrouwd mee raak en zie dat ik door verschillende wegen te bewandelen ook bezoekers trek en leuke reactie,s op mijn werk krijg, verdwijnt ook de weerstand en word het steeds leuker.
Anders om vind ik het ook heerlijk om bij sommigen creatieve mensen hun werk te kunnen volgen via hun blog of website.
Ik heb er een paar als link aan de rechter kant van mijn blog staan.
Dat zijn creatieve mensen die door internet bekend zijn geworden onder de creatievelingen.
Zij hebben een heel netwerk opgebouwd ook mede door you tube kanalen met hun eigen filmpjes.
Het is voor mij nog een uitdaging om een filmje te crieeren om op die manier een groter publiek te bereiken om te kunnen laten zien hoe ik sommige mixed media maak.
ART JOURNAL
Hoop dat ik voor de bezoekers interresant blijf en dat jullie af en toe een kijkje nemen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten