Translate

vrijdag 8 augustus 2014

Druk Druk Druk

Hoi bezoekers,

Het is al weer veel te lang geleden dat ik aan mijn blog heb gewerkt.
Niet om dat ik geen zin heb , maar omdat ik druk bezig ben om dingen klaar te krijgen voor de http://www.hhmarkt.nl/site/  markt van 6 september.
Daar naast ben ik ook druk mijn atelier klaar te maken om eind augustus open dagen te houden.
Om mensen een kijkje in de creatieve keuken te geven. Maar hier ook nog wat art journal van de laatste tijd.
Art journal is voor mij toch een manier van ontspannen en echt crieeren voor jezelf.
Het hoeft niet te lukken je doet het omdat je het graag doet.
En eigenlijk kom je er achter dat het niet kan mislukken, want het is goed zoals het is.








 Stenen schilderen ook zo leuk !!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten