Translate

vrijdag 4 juli 2014

creatief allerlei

Weer een tijdje geleden, maar ben even druk met van alles te gelijk.
Maar creatief niet stil gezeten. Ben met nog een tas en armband bezig die ik graag mee wil hebben naar Hip en Handgemaakt markt 6 sept in Zwollehttp://www.hhmarkt.nl/site/portfolio-view/6-september-2014-zwolle/
 Dit zijn alle losse borduursels die straks samen gevoegd een tas vormen
 En de armband nog in de maak
De armband hieronder is klaar
Hieronder ook nog een schattig polstasje die ik bewerkt heb met een schilderwerkje

Maar vandaag dacht ik, ik doe eens even helemaal iets anders. Ik heb een stoeptegel eruit gehaald en ben die gaan beschilderen.
Het fleurt de tuin een beetje op.
Dus ik heb vanmiddag lekker onder parasol gezeten en hier het resultaat.

stoel eroverheen anders lopen de dieren het gat stuk
 Leuk werkje om te doen Nu er eentje ligt vraagt het om nog een paar meer hier en daar.

En tussendoor altijd wel in mijn journal aan het tekenen,knippen,plakken en schilderen.
Als ik mijn borduursels af heb , heb ik wel zin om weer iets meer met verf en papier in de weer te gaan.
Zal wat resultaten van mij Art Journal toevoegen














dit is wel weer even genoeg  plaatjes voor vandaag.
Tot slot nog even een plaatje van mijn oude Woepie die mijn knutseltas ook wel een lekker plekje vind
Nog even rond draaien


Nog niet helemaal
Zo lig ik lekker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten