Translate

maandag 23 juni 2014

Nieuwe sieraden

Nieuwe sieraden,

Heb weer een geborduurde armband klaar.
Het is altijd weer een verrassing waar het heen gaat terwijl ik bezig ben.
Ik begin altijd met de basis van stoffen bij elkaar te naaien als ondergrond en dan bouw ik op met allerlei materialen en kralen tot een geheel. Omdat dit werken is zonder plan vooraf is het zo verrassend om te doen.

 Hier het resultaat















Heb mij opgegeven voor de Hip en Handgemaakt markt van 6 september in zwolle en ben een beetje aan het kijken hoe ik mijn kraam zal aankleden en mijn sieraden wil presenteren.
Ik had een tijdje terug in het bos mooie takken gevonden die ik misschien wel wil gebruiken.
En ik heb natuurlijk Ursela mijn mooie antieke etalage pop die een mooie leren ketting draagt die ik gemaakt heb






Geen opmerkingen:

Een reactie posten